OSTOEHDOT
OSTOSTIEDOT
Kaikki tilaukset käsitellään yhden arkipäivän kuluessa.
Toimituskulut lasketaan kassalla ennen tilauksen maksamista. Toimitamme Ruotsin sisällä maksutta edustajillemme yli 1000 SEK:n ostoksille. Kotiinkuljetuksesta veloitetaan maksu.
Arvioitu toimitusaika
- Ruotsin sisällä 1–3 arkipäivää.
- Euroopassa 3–10 päivää asuinpaikastasi riippuen, tarkemmat arviot näkyvät kassalla.
Saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty seurantanumerollasi.
Tilaamalla crescentbarnvagnar.se-sivustolla hyväksyt samalla myyntiehtomme. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Sinun on oltava vähintään 18-vuotias voidaksesi tehdä ostoksia meillä.
Tilausvahvistus lähetetään heti oston jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen. On tärkeää, että annat oikean sähköpostiosoitteen, jotta saat tietoa mahdollisista osatoimituksista, viivästyksistä jne. Jos tilattu tuote viivästyy, voit ottaa meihin yhteyttä osatoimituksen saamiseksi, jotta voimme lähettää muut tilaamasi tuotteet suoraan tai vaihtaa tuotteen toiseen.
MAKSUVAIHTOEHDOT
Laskun maksaminen
Maksu Klarna-laskulla 30 päivän maksuajalla. Laskutusmaksua ei veloiteta. Lasku lähetetään sähköpostitse, kun tilaus lähetetään varastoltamme. Jotta voit maksaa laskulla, tilaus on lähetettävä rekisteröityyn osoitteeseesi ja sinun on annettava oikeat ja täydelliset henkilötiedot.
Myöhästyneestä maksusta peritään 29 Ruotsin kruunun muistutusmaksu sekä viivästyskorkoa. Maksamatta jääessä asia siirtyy Klarnan perintätoimisto Segorian hoidettavaksi ja sinulta veloitetaan lakisääteiset perintäkulut.
Klarnan laskunmaksun ehdot löytyvät osoitteesta klikkaa tästä .
Osamaksu
Voit maksaa laskusi erissä Klarna-tilin kautta. Maksa erissä alkaen 1/24 tilauksen summasta, mutta vähintään 50 SEK kuukaudessa. Voit maksaa koko jäljellä olevan velan pois milloin tahansa. Klarna-tilisi suljetaan tällöin automaattisesti. Täydelliset ehdot löytyvät Klarnan verkkosivuilta.
Korttimaksu
Turvallinen korttimaksu VISA- ja Mastercard/Eurocard-korteilla. Ei korttimaksukuluja. Korttitietoja ei tallenneta meille, ne tallennetaan kumppanimme Klarnan kautta. Klarnan käsittelemät korttimaksut ovat PCI-DSS-sertifioituja.
Klarna Direct
Klarna Direkt -palvelun avulla voit maksaa helposti suoraan kassalla mobiilipankkitunnuksillasi. Rahat veloitetaan 1–2 päivän kuluessa tuotteiden lähettämisestä. Aktivoi palvelu kirjautumalla Klarnaan ja rekisteröimällä tilisi.
Lisätietoja on osoitteessa klarna.se
PERUUTUSOIKEUS
Ymmärrämme, että lastenrattaiden ostaminen verkosta on iso päätös. Asiakkaana sinulla on oikeus peruuttaa ja palauttaa tilauksesi 365 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. 365 päivän palautusoikeus ei koske rikkoutuneita pakkauksia tai Outlet-kategorian tuotteita.
Palautukset on tehtävä alkuperäispakkauksissaan käyttämättöminä ja vastaanotetussa kunnossa.
Vahvista, että palautus on hyväksytty ja että peruutusaika ei ole umpeutunut ennen tuotteiden palauttamista. Palautusta varten täytä palautuslomakkeemme täällä »
HUOM! Hyväksymme vain palautukset, jotka on lähetetty palautuslomakkeemme kautta. Jos varaat palautuksen itse, paketti palautetaan sinulle lähettäjänä. Kun olemme vastaanottaneet hakemuksesi, lähetämme sinulle digitaalisen palautuslomakkeen 3 arkipäivän kuluessa.
Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun tuotteen, palautamme tuotteen hinnan. Hyvitykset tehdään aina 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Tässä yhteydessä vähennetään 199 Ruotsin kruunua palautuksen käsittely- ja toimituskuluista pakettia kohden. Jos tilauksesi sisältää useita lastenrattaita, jokainen rattaiden pakkaus käsitellään erillisenä pakettina. Tämä tarkoittaa, että palautuksesta veloitetaan 199 Ruotsin kruunua per rattaiden pakkaus, koska jokaisella paketilla on omat toimituskulunsa. Esimerkiksi kahden rattaiden palautuksesta veloitetaan 398 Ruotsin kruunua.
Jos tuotetta on käytetty tai muutettu enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi, pidätämme oikeuden tehdä hinnanalennuksen, joka vastaa käsittelyn yhteydessä tapahtunutta arvon alenemista. Arvon aleneminen arvioidaan tapauskohtaisesti. Tuote on siksi palautettava täsmälleen samassa kunnossa kuin se vastaanotettiin.
HUOMAUTUS: Pakkauksen sisään ei saa laittaa asiakirjoja tai toimitus-/ostoasiakirjoja.
Palautuskulut peruuttamisoikeuden tapauksessa ovat asiakkaan vastuulla.
VALITUKSET
Jos olemme toimittaneet uuden, viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä viiden päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, jotta voimme auttaa sinua ongelman ratkaisemisessa. Tämä koskee myös pakkausta, jos kyseessä on turvatuote tai muuten herkkä tuote. Valitukset on tehtävä meiltä saamiesi ohjeiden mukaisesti.
Takuuaikana ilmenneet vahingot ja valitukset käsitellään tapauskohtaisesti.
Lähetä sähköpostia osoitteeseen service@elitegroup.se ja liitä mukaan tilausnumerosi, yksityiskohtainen kuvaus virheestä sekä tarvittaessa kuvia ja/tai videoleikkeitä, jotka osoittavat virheen.
Takuuaika on kuluttajakauppalain säännösten mukaisesti 2 vuotta.
Valitusoikeus koskee valmistusvirheitä. Eli valmistuksen aikana ilmenneitä virheitä, jotka erottavat tuotteen vastaavasta virheettömästä tuotteesta. Tämä tarkoittaa, että auringon haalistumisesta, värinmuutoksesta, ruosteesta ja reikien syntymisestä voi valittaa vain viiden päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Reklamaatio-oikeus ei koske kulumisesta tai huollon ja huollon puutteesta johtuvia vikoja.
Jos hyväksymme valituksen, korjaamme vian tai vaihdamme tuotteen uuteen.
Valitusoikeutta ei ole, jos asiakas on korjannut vian itse tai korjauttanut sen ilman Crescent Strollersin hyväksyntää. Valitusoikeutta ei ole, jos asiakas on aiheuttanut vian.
Jos toimituksesta puuttuu jokin tuote, meille on ilmoitettava siitä viiden päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.
Jos huomaat paketissasi vaurioita noudettaessa, ilmoita niistä suoraan toimituspisteeseen. Kuljetusvauriot eivät kuulu tuotteen takuun piiriin, mutta toimitusyritys korvaa ne.
Kun me tai toimittajamme lähetämme korvaavan tuotteen tai osan, pyrimme valitsemaan sopivimman toimitustavan, mutta emme ole varmoja, että se on sama kuin tilauksen tekohetkellä. Huomaathan, että valitusoikeus koskee alkuperäistä ostajaa, eikä se ole enää voimassa jälleenmyynnin tapauksessa.
Saatamme joutua tarkistamaan tuotteen, jos vikaa ei voida osoittaa asiakaspalvelun ohjeiden mukaisesti. Saat meiltä vianmääritysehdot sähköpostitse. Jos pystymme osoittamaan tuotantovirheen, valitus hyväksytään ja vika korjataan asiakkaalle maksutta. Jos emme pysty osoittamaan tuotantovirhettä, tuote palautetaan, yleensä maksua vastaan, joka ilmoitetaan asiakaspalvelun sähköpostitse lähettämissä ehdoissa.
Tapauksissa, joissa Crescent lähettää varaosia tai korvaavia tuotteita asiakkaalle, ne menevät tilausosoitteeseen, ellei kuluttaja ole toisin ilmoittanut.
Tapauksissa, joissa Crescent lähettää asiakkaalle toimitusasiakirjat, ne lähetetään vain digitaalisesti sähköpostitse, ja asiakas tulostaa ne. Asiakirjat ovat voimassa 30 päivää. Jos toimitusasiakirja vanhenee, Crescent ei enää järjestä palautuslähetystä, ja asiakkaan on varattava ja maksettava se valitsemansa huolitsijan kautta.
TOTEUTTAMATTOMAT TILAUKSET
Noutamattomat paketit - pidätämme oikeuden veloittaa noutamattomien pakettien käsittelykulut (palautuskulut, toimituskulut jne.). Siksi perimme 195:- maksun, jos pakettia ei noudeta. Lähetys pysyy edustajalla 7–14 päivää ennen kuin se palautetaan meille.
RIITA
Riitatilanteissa noudatamme Ruotsin valituslautakunnan suositukset , löydät ARN:n yhteystiedot heidän verkkosivuiltaan. www.arn.se . Postiosoite on ARN Box 174, 101 23 Stockholm (jos lähetät kirjatun kirjeen, se tulee osoittaa ARN:lle eikä tietylle tapaustyöntekijälle). Voit myös jatkaa valitustasi EU:n yhteisellä riitojenratkaisusivustolla, joka löytyy täältä: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN . (Tämä näyttää olevan merkkijono, jossa sitä ei ole saatavilla.)
Tilausvahvistus ei ole kuitti
Crescent pidättää oikeuden olla tekemättä sopimuksia ja liiketoimia asiakkaiden kanssa, jos olemme havainneet poikkeavaa ostokäyttäytymistä, joka liittyy palautusten väärinkäyttöön, toistuviin väitettyihin puuttuviin tavaroihin, epäiltyihin petoksiin, useisiin noutamattomiin tilauksiin, yrityksen työntekijöiden häirintään tai epäilyyn siitä, että asiakas toimii tilattujen tavaroiden jälleenmyyjänä.
Näissä harvinaisissa tapauksissa Crescentin asiakaspalvelu ottaa yhteyttä asiakkaaseen.
TAKUU
Crescent tarjoaa aina 6 kuukauden takuun valmistusvirheille. Tämä tarkoittaa valmistuksen aikana ilmennyttä virhettä, joka erottaa tuotteen vastaavasta virheettömästä tuotteesta.
Jos tuotteessa on valmistusvirhe, korjaamme sen ensin ja vaihdamme sen sitten uuteen.
- Takuu koskee crescentbarnvagnar.se-sivuston asiakkaita ja päättyy, kun tuote vaihtaa omistajaa.
- Emme tarjoa pakkausmateriaalia emmekä korvaa pakkauskustannuksia.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@elitegroup.se, jos haluat vaatia takuun mukaista korvausta tai tarvitset huoltoa meiltä ostamallesi tuotteelle.
TARJOUKSET JA KAMPANJAT
Kampanjahinnat ja -tarjoukset koskevat vain kampanja- tai tarjousjakson aikana tehtyjä ostoksia. Jos et ole saanut tilausvahvistusta tai sinulla on ongelmia ostoksen suorittamisessa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse kampanja-aikana. Kampanjahintoja ei voi yhdistää alennuskoodeihin tai muihin tarjouksiin.
LUNASTUSTAKUU
crescentbarnvagnar.se-sivustolla on äitiystakuu kaikille tuotteille. Takuu on voimassa jopa 4 viikkoa synnytyspäivästä. Takuu tarkoittaa, että sinulla on oikeus palauttaa tuotteet, jos raskaus tai synnytys ei mene hyvin. Äitiystakuuta käytettäessä tuotteiden on oltava käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessaan ja sinun on voitava esittää lääkärintodistus.
HENKILÖTIEDOT
Tilauksesi ja/tai tilisi rekisteröitymisen yhteydessä hyväksyt, että tallennamme ja käytämme tietojasi toiminnassamme voidaksemme täyttää ja tarjota meiltä odottamasi palvelun. Kaikki henkilötietojen käsittely suoritetaan apteekkitietolain ja tietosuoja-asetuksen mukaisesti.
Käytämme antamiasi tietoja itsestäsi maksu- ja toimitustarkoituksiin. Takaamme, ettei mitään tietojasi myydä tai luovuteta kolmansille osapuolille.
Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaukset, jotka sisältävät virheellisiä henkilötietoja tai joissa asiakkaalla on maksuvalituksia.
TEKIJÄNOIKEUDET
Kaikki tällä verkkosivustolla oleva sisältö, kuten teksti, grafiikka, logot, kuvat, äänileikkeet, digitaaliset lataukset ja muu ohjelmisto, kuuluu Crescent Strollersille ja on suojattu Ruotsin ja kansainvälisillä tekijänoikeuslaeilla.
VÄÄRÄ
Pidätämme oikeuden epätarkkuuksiin sivuston/verkkokaupan tiedoissa ja pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ilman ennakkoilmoitusta. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, lopullisiin myynteihin, varastoeroihin, teknisiin ongelmiin, teknisten tietojen muutoksiin ja mahdollisiin typografisiin virheisiin. Pidätämme myös oikeuden tehdä tietyistä tuotekuvista, tuotekuvauksista ja teknisistä tiedoista epälopullisia. Värien toisto eri näytöillä ja laitteilla voi vaihdella, emmekä ole vastuussa, jos tuote ei vastaa internetin kautta saatua vaikutelmaa. Pidätämme oikeuden korjata ja peruuttaa virheelliset tilaukset.
KYSYMYKSET
Jos sinulla on kysyttävää ostoehdoistamme, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@elitegroup.se .
Huomautus: Jos otat yhteyttä asiakaspalveluun lyhyen ajan sisällä tilauksen tekemisestä, tilauksen käsittely voi viivästyä, koska se on käsiteltävä manuaalisesti.
Crescent-rattaat
Elite Group Sweden AB
556688-8268
info@elitegroup.se